11 Februari 2004

lately aku sibuk belajar OR Mapper ... dah 3 hari aku berguling² ...
balik rumah layan phpnuke plak .. kekke....

aku rasa macam balik zaman student plak...sampai tak ingat hari/malam/siang/etc
yg tahu, celik mata, buat nescafe, capai keyboard....ngadap pc ....

tq hamdi for the assistance .... mamat ni expert dalam java...

ops... barang2 dah sampai kat rumah aku di kg..
such as ./
pasir,paku, zink,kayu, simen, etc ...

tunggu abg aku je .. lepas tu leh aa ON kan repair dapur and bilik air ..
hopefully after this my all my relatives can gather in comfort way ....

aku rasa makan bulan jugak nak siap...
cos abg aku on/off weekend utk buat...
dia pun ada komitment . so am i !

dlu kan best masa budak2.. mainnnn je kerojenye r....
aku ingat lagi tangan aku patah masa panjat pokok ...
balik rumah nyorok dalam kelambu takut mak aku tahu ,,, kkekekke

last² kantoi jugak .... kene aa 'syarahan perdana' .....

muhaha..damn! aku rindu nak balik zaman kekanak ...kuikuikui

Tiada ulasan: