06 Februari 2004

arghhh...tension tahapnyer ..
guaner leh aku tertinggal beg aku kat giant ni ... aku risau duit je dalam tu ..
kene ada mamat mana rembat .. jenuh nak ganti balik .... ekke.. hopefully depa jaga beg aku ...

anyway ..semlm aku tergelak besar masa makan mlm ngan wife aku (chewahhh....!)
dia semlm cuti so nak buka aa pc aku nak buat report kekunun utk kelas hok dia ngajo ....

"Alaa... masa mas buka dia tanya nak buka apa dos ke derikkkk...allaa derik ..gituh aa bunyi dia .."
"buka dos aaa...."
"tu dia derikk tu apa bang ?" tanya dgn penuh kurious ....
"derikkk ???" aku garu kepala ....

"ke mandrake ?" aku soal balik ...
"Ahhhh tu aa.....!"
kui kui kui tu rupanya ....

"mas dok penoh jumpa perogerem macam tu ..." jawab dia ngan loghat Lipis yg pekat ....

keke...."tu aa awokk" jawab aku ngan loghat Maran ...

Tiada ulasan: