15 Januari 2004

semlm aku bawa wife ke kelas bahasa arab...
persamaan aku ngan isteri yg aku discover so far adalah kedua2 :

1-berasal dr pahang
2-bersekolah agama
3-loghat hampir sama ttp Lipisnyer speed dia laju

...firstlt, dia memang refuse nak pi, tapi aku ajak jugak...bukannya buat bende jahat...
just nak kenal ngan classmate aku ....
masuk je kelas, kecoh mak cik2 ni nak dok sebelah wife aku ...
terus tanya wife aku in arabic...and they quit suprise, she can answer in arabic too...
hehe....depa tak tahu , basic dah ada .. hehe....

so, our class on as usual ....
semlm belajar bab nak tanya soklan utk mengenali seseorang ...
macam ...
atuk tgh buat apa?
pelajar tu buat apa ?
dia pegang apa ?
...so on

memang fun belajar ngan ust ni ...
grammar langgar jek...janji cakap .....
tapi indirectly, dia akan btulkan grammar tanpa kita sedar....


Tiada ulasan: