21 Januari 2004

lately, aku dah datang awai opis..
bukan atas kesedaran sendiri.ni pasal wife aku
pi duty pukul 7:30 pagi ... ehhe....
tu dia ... aku time bujang dulu...
dok hirup teh sambil tengok MHI (rancangan feberet aku ....)
le ni ... kalut sikut pepagi ...
tapi yg bestnya ... baju + seluar + stokin + teh + etc ready jek ...
aku tunggu pakai/minum jek ...
hehe....

naik pening aku baca doc pasal OR Mapper ni...
aku kemaruk sangat nak belajar bende ni ..
pasal aku tahu AOP (Aspect Oriented Programming)...

dalam Java , konsep programming dia sungguh luas...
compare masa aku belajar VB dulu , hanya terhad dalam lingkugan OOP sahaja...
ttp bila aku masuk line Java, dunia seolah2 terbuka luas ...
Nah ! gunx .. ni dia dunia programming ...hang ingat OOP je ke .?? hehhe
aku target tahun ni aku nak master sampai tahap AOP .. amin !!
hopefuly sebelum umuq cecah 30 tahun ni , aku dapat tangkap konsep tu..
OOP dulu kat setahun setengah gak aku nak hadam mengaji ...
semua trial + error jek ..
alhamdulillah aku leh implement the concept into implementation ..

one more thing, aku masih tak dapat explain kat wife aku ..
apa kerja aku sebenar...
puas dah aku explain semenjak aku menikah ngan dia 23th Dec , 2003 dulu ....
hehhe....


Tiada ulasan: